Intervjuer
Intervju med Robin Tördell
1.
Namn: Robin Tördell
Företag: Easypark AB
Webbadress: www.easypark.se
2.
Vad kan du/ni hjälpa andra i Redaktionens nätverk med?
Hitta en lösning till de i nätverket som är bilburna, sitter i möten, utför ärenden o dyl där parkeringsavgifter är vanligt förekommande.
3.
Vilket/vilka är de viktigaste skälet/skälen till att kunder ska välja er?
Till skillnad från våra konkurrenter (bensinnkort/ mynt) betalar användaren för sin exakta parkeringstid, riskerar inga parkeringsböter. Då EasyPark användaren parkerar ringer han/hon ett "start/stopp-nummer" för att påbörja sin parkering.
När användaren är färdig med sitt ärende rings samma nummmer igen och parkeringen avslutas, superenkelt. En klisterdekal i vindrutan aviserar för parkeringsvakten att Ni betalar med EasyPark.
Vänligen maila mig för vidare information .
4.
Hur kontaktar man dig/er bäst?
Mail, robin.tordell@easypark.se
<< Gå tillbaka och gör intervjun!
<< Tillbaka till Tidigare Intervjuer