
Vissa saker är exakt likadan för alla. Till exempel det här med att förbereda sig för olika möten. De kan kallas för mässor, nätverksträffar, branschmöten eller 23 andra saker. De har alla samma syfte – att få ihop folk som kan ha intresse av varandra yrkesmässigt.
Och när man då väl är där med alla sköna ambitioner, syften och planer så blir det ändå lite av att leka kontor och rabbla siffror. Då är det bra att du har några ess i rockärmen när du ska börja prata med dem.
10 Smarta frågor att inleda samtal med:
1. Vad tycker du mest om med det du gör?
2. Vad är den konstigaste eller roligaste saken som hänt i din bransch?

Introvertas revansch är här – direkt från tryckeriet!
Efter månader av väntan, tyst förväntan och undvikande av all onödig social kontakt är den äntligen här – Den ultimata överlevnadsguiden för introverta!
Rykande färsk från tryckeriet, redo att hjälpa dig att hantera en högljudd och ytlig värld utan att offra din mentala hälsa (eller din värdighet).
🎉 Det här är introvertas revansch! 🎉
📖 Den här boken är för dig som:
✔️ Ser en tom kalender som en personlig seger.
✔️ Vill bemästra konsten att smyga ut från fester utan att någon märker.
✔️ Längtar efter att få en vetenskaplig bekräftelse på att introverta är bättre än extroverta.
✔️ Drömmer om ett liv där ingen ställer den fruktade frågan: "Varför är du så tyst?"
✨ Full av humor, vassa insikter och briljanta strategier visar Den ultimata överlevnadsguiden för introverta att vi introverta inte bara överlever – vi regerar.
🔥 Introverta har väntat länge på sin revansch – och nu är den här!
Beställ den i vår egen bokhandel till ett superpris just nu!
Här hittar du boken ...
3. Vilken marknadsföringsåtgärd har varit mest effektiv för er?
4. Vilken är er huvudprodukt?
5. Vad tycker folk mest om med er?
6. Vad är det viktigaste för er just nu?
7. Vad tycker du har varit bäst här?
8. Vilka trender har du sett just nu?
9. Hur ser din perfekta kund ut?
10. Hur tänker du att den här tillställningen ska hjälpa er? Varför är du här?
Med de här frågorna får du på ett vänligt sätt reda på massor av saker som hjälper dig att koppla in det du själv står för och säljer på ett sätt som är mer naturligt än en vanlig hisspresentation.
SUPERERBJUDANDE JUST NU!
Handbok i att leda sig själv ❤️
Om du inte gör en plan för ditt eget liv
så hamnar du snart i någon annans plan.
Vet du vad de planerar för dig?
Precis – ingenting!

En läsarröst
”Lättfattlig, ingen "tung" bok att plöja igenom. Bra format och snygg layout. Den här boken boostar mig med självdisciplin och jag bläddrar i den titt som tätt när jag tar en kaffepaus, eller som kvällslektyr framför brasan. Jag kan verkligen konkret överföra tips till just min verksamhet = love it!
Annica Larsson, Kroppsverkstan
Klicka här, provläs i vår nya bokhandel, läs vad andra tycker och få ett superbjudande.
Handbok i att leda sig själv ❤️
Om du inte gör en plan för ditt eget liv
så hamnar du snart i någon annans plan.
Vet du vad de planerar för dig?
Precis – ingenting!

En läsarröst
”Lättfattlig, ingen "tung" bok att plöja igenom. Bra format och snygg layout. Den här boken boostar mig med självdisciplin och jag bläddrar i den titt som tätt när jag tar en kaffepaus, eller som kvällslektyr framför brasan. Jag kan verkligen konkret överföra tips till just min verksamhet = love it!
Annica Larsson, Kroppsverkstan
Klicka här, provläs i vår nya bokhandel, läs vad andra tycker och få ett superbjudande.
SUPERERBJUDANDE JUST NU!
Sveriges populäraste handbok för dig som säljer dina kunskaper❤️

"Helt suverän "mänsklig" bok om marknadsföring/försäljning! Har läst många böcker genom åren i detta ämne, men inte någon i stil med den här i mycket positiv bemärkelse! tack!"
Mona Härlin, villasjöviken AB
"Den här boken har gett mig mer självförtroende i att använda andra vägar än de konventionella för att sälja mina tjänster."
Isabelle Arnheim, STRATEG Företagslösningar
Klicka här, provläs, läs vad andra tycker och få ett superbjudande.
Sveriges populäraste handbok för dig som säljer dina kunskaper❤️

"Helt suverän "mänsklig" bok om marknadsföring/försäljning! Har läst många böcker genom åren i detta ämne, men inte någon i stil med den här i mycket positiv bemärkelse! tack!"
Mona Härlin, villasjöviken AB
"Den här boken har gett mig mer självförtroende i att använda andra vägar än de konventionella för att sälja mina tjänster."
Isabelle Arnheim, STRATEG Företagslösningar
Klicka här, provläs, läs vad andra tycker och få ett superbjudande.
Var har du hamnat? Läs allt om företaget bakom den här sidan här
Glöm inte att ha det roligt också ...😊