Den här webbplatsen använder cookies i vissa funktioner för att förbättra din upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Du kan läsa mer om cookies här.
I din kundvagn:
Kundvagnen är tom

Artiklar

Tips om hur du gör din sajt bäst i branschen




Det spelar egentligen ingen roll vad din sajt handlar om eller vem den riktar sig till.

Det kan vara en ren e-handels-sajt, ett kunskapsstöd för personalen, hjälp till återförsäljarna, information till pressen/ aktieägarna, en magnet för nya kunder som ska handla i din fysiska butik - allt som finns på sajten måste vara i toppklass.

Nyckelmeningen för allt innehåll är:

Skulle det jag nu lägger in på sajten duga om besökaren betalade för att ta del av det?

Skriv ut den meningen och sätt upp på anslagstavlan så får du något mycket konkret att mäta ditt innehåll mot

Andra läser om...

Dela denna sida på:
FacebookTwitterLinkedInGoogle BookmarksMyspaceTumblrRedditGoogle ReaderDiggDeliciousBlinkListStumbleUponMSNReporter
Artikeln är skyddad med Google authorship

Våra mest sålda böcker

Våra mest lästa artiklar

Bokförlaget Redaktionen   Frejgatan 46   113 26 Stockholm   Tel. 08-30 43 40
stefan@redaktionen.se