Den här webbplatsen använder cookies i vissa funktioner för att förbättra din upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Du kan läsa mer om cookies här.
I din kundvagn:
Kundvagnen är tom

Om kundservice

7 nödvändiga punkter som visar kunderna att du bryr dig om dem.





Bry dig om allt för dina kunders skull! Här är 7 punkter att börja med:


1. Bry dig om vad kunderna måste gå igenom för att beställa vad du säljer.
Är ni lätta att nå? Kan man beställa på olika sätt (på nätet, telefon eller per post)?


2. Bry dig om hur lätt det är för kunder att ta reda på saker om ditt företags produkter.
Gör det så lätt som möjligt för kunderna att fatta intelligenta köpbeslut genom att förse dem med rik information om det du säljer.


3. Bry dig om hur lätt är det för dem att hitta till ditt företag.
Både när det gäller hemsida, telefonnummer och fysisk adress.


4. Bry dig om hur det är för kunden att försöka testa ditt erbjudande i sitt eget huvud.
Hur känns det? Går det att lita på det? Vad händer om kunden gör ett misstag när han köper? Känns det tryggt att göra affärer med dig?


5. Bry dig om hur lätt det är att betala för erbjudandet.
Går det att betala kontant, med kort, i omgångar etc?


6. Bry dig om hur lätt det är att få produkten levererad på olika sätt.
Finns det alternativ för att få snabbare leveranser till exempel?


7. Bry dig om hur lätt det är att beskriva fördelarna med köpet.
Gör det för andra som kunden känner (fru, man, vänner, kollegor). Förser du kunden med de argument han/ hon behöver för att motivera inköpet för andra?

SUPERERBJUDANDE JUST NU!

Sveriges mest sålda handbok om att hitta nya kunder.❤️


Om du är intresserad av att få många fler kunder snabbare och enklare än vad du får idag - då kommer den här boken att bli din bästa vän.

"Med personlig penna och konkreta tips vill Stefan Ekberg hjälpa läsaren att skaffa nya kunder, utan att för den sakens skull glömma bort att ta hand om de gamla"
Svenska Dagbladet

"Författaren ger dig pengarna tillbaka om du inte blir nöjd. Bara det gör ju att man blir nyfiken på de 345 tipsen"
Tidningen Entreprenör

Klicka här, läs vad andra tycker och få ett superbjudande just nu.


Var har du hamnat? Läs allt om företaget bakom den här sidan här


(annonsen kan ej hittas)

Vill du ha fler liknande tips en gång i månaden?[/F]
Prenumerera gratis på månadsbrevet Smarta tips för företagare här:

Prenumerera på gratis tips som tar dig framåt som företagare
Du får konkreta tips och påminnelser om:
  • Hur du driver ditt företag lönsammare
  • Hur du spar tid och pengar
  • Hur du tjänar mer pengar
  • Hur du får fler kunder
  • Hur du jobbar effektivare och hinner mer

  • Det är helt gratis att prenumerera och du kan avsluta prenumerationen när som helst

    EXTRA BONUS - som prenumerant är du med i månadsutlottningen av bokpaket från Bokförlaget Redaktionen med böcker för smarta företagare.


    Läs gärna vad brevet innehåller

    Fyll i din e-postadress i rutan




    Kom ihåg att alla uppgifter du lämnar till oss: namn, postadress och e-postadress - stannar i företaget. Din adress kommer inte att säljas, bytas eller delas med andra företag, organisationer eller privatpersoner.

    Andra läser om...

    Dela denna sida på:
    FacebookTwitterLinkedInGoogle BookmarksMyspaceTumblrRedditGoogle ReaderDiggDeliciousBlinkListStumbleUponMSNReporter
    Artikeln är skyddad med Google authorship

    Våra mest sålda böcker

    Våra mest lästa artiklar

    Bokförlaget Redaktionen   Frejgatan 46   113 26 Stockholm   Tel. 08-30 43 40
    stefan@redaktionen.se