Den här webbplatsen använder cookies i vissa funktioner för att förbättra din upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Du kan läsa mer om cookies här.
I din kundvagn:
Kundvagnen är tom

Artiklar

Tips om hur du blir en person som alltid avslutar det du påbörjat


Som företagare måste man vara en person som tar projekten hela vägen, inget annat duger.

Hur bra är du på att avsluta det du har påbörjat? Ganska bra, kanske du svarar men om jag ställer frågan så här då:

Hur bra är du på att avsluta saker så att resultatet är lika bra som ambitionen?
Den frågan var lite tuffare, eller hur. Lugn, så är det för oss alla


Och just därför ska du idag få några tips som tar dig hela vägen fram till målen:

1. Ha kraftfulla skäl till det du ska göra. Med en tillräckligt stark anledning i ryggen blir du motiverad att fortsätta hela vägen. Det spelar ingen roll om det är pengar, få något roligare eller att andra ska se dig som lyckad. Skälet måste vara ditt och om det inte är det måste du göra det till DITT.

2. Skriv ner dina mål. Det här är viktigt. När du skriver ner dina mål på papper så finns de inte bara där, de letar sig också in i ditt medvetande lättare än om du bara tänker dem.

3. Visualisera. Idrottsmän och idrottskvinnor ser sig själva gå i mål som vinnare. Fundera över hur det ser ut och blir när du lyckas med ditt mål. Vad kommer folk att säga? Hur kommer du att känna dig? Ju mer
detaljerad och ”riktig” du kan göra din vision, desto mer kraftfull kommer den att bli. Den kommer att fungera som en magnet och dra dig till sig framåt.

Sveriges populäraste bok för företagare som vill hitta nya kunder




Titta lite närmare på ditt företag
☑️ Gör den här enkla förändringen på ditt företag och få nya kunder automatiskt
☑️ Förlorar du kunder på att vara en viktigpetter?
☑️ Behöver ditt företag en enkel make-over för att locka nya kunder?
☑️ 20 enkla sätt att ta ditt företag rakt in i omkörningsfilen
☑️ 10 smarta saker att tänka på när det gäller dina priser
☑️ Så får du kunderna att fatta att det du säljer är bättre än konkurrenternas erbjudande
☑️ 11 enkla saker att tänka på när du utvecklar produkter/tjänster
☑️ 7 farliga tecken på att det du säljer är på väg att tappa fotfästet
☑️ Sätter ditt företag trenderna eller följer ni strömmen?
☑️ Hur du kommer på en ny produkt/tjänst

Älska Kunderna, ta bort konkurrenterna och vässa ditt sälj!
☑️ Hur du får kunderna att se ditt företag som det enda alternativet
☑️ Så lär du känna dina kunder mycket bättre
☑️ 8 Snabba sätt att hitta folk som vill betala för det du säljer
☑️ Så här tänker du på flera målgrupper i taget
☑️ Hur du hittar de nya kunderna snabbare
☑️ Hur du undviker att lägga ner tid på fel kunder
☑️ Stränga listan - ett verktyg för att sortera kunder så du vinner tid och pengar
☑️ Hur du gör en smart analys av dina konkurrenter och hittar deras svaga punkter
☑️ Konkurrentverktyget - gör att du vet mer om konkurrenterna än de vet själva

Lösningar på vanliga säljproblem
☑️ Enkla lösningar på problemet med bristande målsättningar
☑️ Hur du slutar med att skjuta upp saker
☑️ Ett fantastiskt verktyg för att lösa dåligt flöde i säljarbetet
☑️ Hur du gör ditt företag olikt dina konkurrenter med små medel
☑️ Aldrig mer säljskräck
☑️ Hur du blir mycket säkrare inför kundmöten
☑️ Säljpresentationer som alltid fungerar
☑️ Hur du gör för att slippa jobba gratis för att "visa upp dig"
☑️ Hur du gör annonser som drar in pengar, inte bara visar upp ditt företag
☑️ Utskick till nya kunder - hur du gör dem effektivare
☑️ Skriv säljbrev som får nya kunders köplust att vakna
☑️ Hur du aldrig mer missar kunder som ringer men inte köper
☑️ Att skriva offerter som går rakt på målet

Det nya internet
☑️ Det nya sättet att snabbt fixa kunder på internet
☑️ Vilka sockerbitar har du på sajten som lockar kunderna?
☑️ Hur du skriver på nätet – en snabbkurs i att fånga nya kunder
☑️ De tre viktigaste sätten att dra trafik till din sajt och hur du använder dem

Hur du använder nätverk, allianser och återförsäljare
☑️ 20 tips som gör dig till nätverksproffs på några minuter
☑️ 12 viktiga saker att tänka på före mötet
☑️ Hisspresentationen - berätta hur bra ditt företag är på 21 sekunder
☑️ 7 saker du alltid ska säga - 11 saker du ALDRIG ska göra
☑️ 10 smarta saker att säga till en person du inte känner
☑️ Efter mötet - saker som alla glömmer att göra
☑️ Allianser - hur du skapar dem
☑️ 15 tips om hur du skaffar återförsäljare

Provläs, se vad andra tycker och beställ till kampanjpris i Redaktionens egen bokhandel ...


4. Bekräfta din framgång. Du kan skriva ner alla steg du når på vägen mot målet för att se att det faktiskt händer saker.

5. Gör en handlingsplan. Vilka steg måste du ta från där du är nu för att komma dit du vill komma? Den här handlingsplanen kommer att förändra sig över tiden så var flexibel under resan. Ett bra sätt att tänka är att du gjuter målet i betong och dina vägar dit bygger du i sand.

6. Mät framstegen. Du kan inte ändra det som inte kan mätas. Det är därför du skapar mätverktyg under resan som låter dig se var du befinner dig just nu.

7. Sök stöd av andra. Omge dig med stöttande personer som hjälper och utmanar dig att fortsätta. Ha gärna en person som du redovisar framstegen till så att du känner att det finns någon annan än du själv som har kollen.

8. Fokusera på några få mål i taget. Du kan åstadkomma vad du vill, men inte allt du vill. Det är därför du måste koncentrera krafterna på några få mål och verkligen ge dig en chans att nå dem.

9. Glöm aldrig att belöna dig själv och alla som fick det att ske. När du gör det ser du varifrån du kom och var du är nu. Det sporrar till att nå nästa mål som inget annat.

SUPERERBJUDANDE JUST NU!

Framgång i livet är inte alls det de flesta tror ❤️


En läsarröst
"Det är absolut den bästa bok jag läst i personlig utveckling. Det är bara ett fel – att den inte fanns för så där 20-30 år sedan. Men bättre sent än aldrig. Den kommer jag att läsa många gånger och även sätta i händerna på mina barn och barnbarn och förhoppningsvis se dem växa som människor några snäpp. Av din enorma bokproduktion finns det mycket att botanisera i och jag kommer säkert att bli kund och även rekommendera många av mina vänner och kunder att läsa dina böcker. STORT TACK."
Anders Klingmark, Nacka

Klicka här, provläs, läs vad andra tycker och få ett superbjudande just nu. ❤️
(Länken leder till vår egen bokhandel där du får boken minst 90 kronor billigare än i bokhandeln).

Var har du hamnat? Läs allt om företaget bakom den här sidan här

Glöm inte att ha det roligt också ...😊

Andra läser om...

Dela det här:
Dela den här sidan på Facebook
Artikeln är skyddad med Google authorship

Våra mest sålda böcker

Våra mest lästa artiklar

Bokförlaget Redaktionen   Frejgatan 46   113 26 Stockholm   Tel. 08-30 43 40
stefan@redaktionen.se