Den här webbplatsen använder cookies i vissa funktioner för att förbättra din upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Du kan läsa mer om cookies här.
I din kundvagn:
Kundvagnen är tom

Om hur du säljer på internet

Vad är content marketing?


Content marketing, eller Innehållsmarknadsföring, handlar om att skapa innehåll som konkurrensmedel. När din konkurrent (som säljer samma saker som du) bara visar upp produkter så visar du samma produkter men tillför mervärden som artiklar, videor, smarta tips, filer, länkar osv som gör att ditt företag får en större auktoritet. Det handlar om att tänka på vilka kanaler (sajter, appar, sociala medier, nyhetsbrev etc)som passar kunderna bäst och hur man anpassar innehållet efter dem och hur kunderna tar innehållet till sig (från dator, mobil, i verkliga livet etc).

Jag vill bara säga en sak först:
Ditt innehåll, vad det än är ska ju till slut resultera i något – ett köp, en kontakt, att någon ger dig sin adress eller vad du vill. Ha alltid med det i tankarna när du gör ditt innehåll. Börja inte att skapa innehåll för innehållets skull. Glöm inte bort varför.

Gör 2022 till året du verkligen vill uppleva!



En sån här bok har aldrig funnits förut!
Det är inte en kalender - det är din egen unika drömbok för nästa år så du inte står där på nyårsafton 2022/2023 och undrar var tiden tog vägen!

Här är det roliga
Boken ställer frågor om vad du vill och du skriver ner dina mål och drömmar för livets alla områden så att du sedan kan göra en egen plan som du kan förverkliga eller bara få med i ditt dagliga liv. Allt för att du ska känna att 2022 blev fantastiskt och inte bara ett år i raden av år som du knappt minns något spännande av.

Slå upp boken och börja berätta för dig själv om:
☑️ Vad du vill lära dig nästa år
☑️ Hur du vill att dina relationer ska se ut
☑️ Hur du ska hitta mer lycka under året
☑️ Dina ekonomiska, yrkesmässiga och kreativa mål
☑️ Vad du vill börja med
☑️ Vad du vill sluta med
☑️ Hur du ska ta hand om dig själv nästa år
... Och mycket mer.

Vad vill DU ha ut av året som kommer?

Provläs, se vad andra tycker och beställ till kampanjpris i vår egen egen bokhandel ...




Content marketing handlar om att ladda sajten med användbart innehåll
Användbart är nyckeln här. Det innebär att det är skrivet av någon som förstår ditt företag och som kan ge företaget en röst. Ditt innehåll ska vara skrivet för att informera, och gärna om det går, underhålla. Ditt jobb blir att skapa innehåll som inte är nedtyngt av nyckelord insprängda i texten (som förr i tiden) . Skriv texter som du själv vill läsa. Använd innehåll som du själv vill ta del av. De gamla principerna är döda.

Google❤️ Dig - en bok för dig utan förkunskaper i att synas hos sökmotorerna

Här får du hemligheterna med att få Google att ranka din hemsida högre – en konkret bok som inte kräver några förkunskaper alls.

"Jag gjorde som du sa i boken: Stängde in mig på ett hotellrum i två dagar och gjorde en handlingsplan enligt boken. När jag kom tillbaka till jobbet tog jag kopior och sa: Det här ska vi göra. Vi ser redan resultatet. Tack!"
Bernt Johansson, Solna

Klicka här, provläs och se vad andra tycker och få ett superbjudande just nu i vår egen bokhandel.
(Länken leder till vår egen bokhandel där du får boken 100 kronor billigare än i bokhandeln).

Var har du hamnat? Läs allt om företaget bakom den här sidan här

Glöm inte att ha det roligt också ...😊

Andra läser om...

Dela det här:
Dela den här sidan på Facebook
Artikeln är skyddad med Google authorship

Våra mest sålda böcker

Våra mest lästa artiklar

Bokförlaget Redaktionen   Frejgatan 46   113 26 Stockholm   Tel. 08-30 43 40
stefan@redaktionen.se