
Content marketing, eller Innehållsmarknadsföring, handlar om att skapa innehåll som konkurrensmedel. När din konkurrent (som säljer samma saker som du) bara visar upp produkter så visar du samma produkter men tillför mervärden som artiklar, videor, smarta tips, filer, länkar osv som gör att ditt företag får en större auktoritet. Det handlar om att tänka på vilka kanaler (sajter, appar, sociala medier, nyhetsbrev etc)som passar kunderna bäst och hur man anpassar innehållet efter dem och hur kunderna tar innehållet till sig (från dator, mobil, i verkliga livet etc).
Jag vill bara säga en sak först:
Ditt innehåll, vad det än är ska ju till slut resultera i något – ett köp, en kontakt, att någon ger dig sin adress eller vad du vill. Ha alltid med det i tankarna när du gör ditt innehåll. Börja inte att skapa innehåll för innehållets skull. Glöm inte bort varför.

Introvertas revansch är här – direkt från tryckeriet!
Efter månader av väntan, tyst förväntan och undvikande av all onödig social kontakt är den äntligen här – Den ultimata överlevnadsguiden för introverta!
Rykande färsk från tryckeriet, redo att hjälpa dig att hantera en högljudd och ytlig värld utan att offra din mentala hälsa (eller din värdighet).
🎉 Det här är introvertas revansch! 🎉
📖 Den här boken är för dig som:
✔️ Ser en tom kalender som en personlig seger.
✔️ Vill bemästra konsten att smyga ut från fester utan att någon märker.
✔️ Längtar efter att få en vetenskaplig bekräftelse på att introverta är bättre än extroverta.
✔️ Drömmer om ett liv där ingen ställer den fruktade frågan: "Varför är du så tyst?"
✨ Full av humor, vassa insikter och briljanta strategier visar Den ultimata överlevnadsguiden för introverta att vi introverta inte bara överlever – vi regerar.
🔥 Introverta har väntat länge på sin revansch – och nu är den här!
Beställ den i vår egen bokhandel till ett superpris just nu!
Här hittar du boken ...
Content marketing handlar om att ladda sajten med användbart innehåll
Användbart är nyckeln här. Det innebär att det är skrivet av någon som förstår ditt företag och som kan ge företaget en röst. Ditt innehåll ska vara skrivet för att informera, och gärna om det går, underhålla. Ditt jobb blir att skapa innehåll som inte är nedtyngt av nyckelord insprängda i texten (som förr i tiden) . Skriv texter som du själv vill läsa. Använd innehåll som du själv vill ta del av. De gamla principerna är döda.
Google❤️ Dig - en bok för dig utan förkunskaper i att synas hos sökmotorerna

Här får du hemligheterna med att få Google att ranka din hemsida högre – en konkret bok som inte kräver några förkunskaper alls.
"Jag gjorde som du sa i boken: Stängde in mig på ett hotellrum i två dagar och gjorde en handlingsplan enligt boken. När jag kom tillbaka till jobbet tog jag kopior och sa: Det här ska vi göra. Vi ser redan resultatet. Tack!"
Bernt Johansson, Solna
Klicka här, provläs och se vad andra tycker och få ett superbjudande just nu i vår egen bokhandel.
(Länken leder till vår egen bokhandel där du får boken 100 kronor billigare än i bokhandeln).

Här får du hemligheterna med att få Google att ranka din hemsida högre – en konkret bok som inte kräver några förkunskaper alls.
"Jag gjorde som du sa i boken: Stängde in mig på ett hotellrum i två dagar och gjorde en handlingsplan enligt boken. När jag kom tillbaka till jobbet tog jag kopior och sa: Det här ska vi göra. Vi ser redan resultatet. Tack!"
Bernt Johansson, Solna
Klicka här, provläs och se vad andra tycker och få ett superbjudande just nu i vår egen bokhandel.
(Länken leder till vår egen bokhandel där du får boken 100 kronor billigare än i bokhandeln).
Var har du hamnat? Läs allt om företaget bakom den här sidan här
Glöm inte att ha det roligt också ...😊