Den här webbplatsen använder cookies i vissa funktioner för att förbättra din upplevelse. Genom att använda webbplatsen accepterar du att cookies används. Du kan läsa mer om cookies här.
I din kundvagn:
Kundvagnen är tom

Artiklar

Tjäna pengar på internet - Hemligheten är att tänka på vinsten först


Idén med din hemsida måste vara något som tillför en dimension som du inte har i verkliga världen. Och din satsning måste i slutänden innebära vinst. Hörde du det där sista ordentligt?

Frågan du hela tiden ska ställa dig är: Hur ska du i slutänden kunna få vinst för det du gör nu med din hemsida? Det här är det de flesta småföretagare missar i sin iver att komma ut på nätet. Man sätter upp sin hemsida för att finnas på nätet, slänger in lite information och en hel del lullull (Det finns så mycket skoj) och när man gjort det kan man säga att man har en egen hemsida. Men sedan går det sakta utför. Varför? Jo, för att man inte ser att det kommer in pengar från hemsidan och då hamnar den i skymundan. Du måste helt enkelt känna att du tjänar pengar på att ha hemsidan, annars kommer den att rasa längre och längre ner på din prioritetslista.


Mitt sommarlov – En bok full av äventyr, minnen och skoj bortom skärmarna

Tänk dig ett sommarlov där varje dag kan bli ett äventyr – där barnet får skriva, rita, klura, upptäcka och ha riktigt roligt.
”Mitt sommarlov” är inte bara en dagbok för alla sommarlovets dagar – det är en sommarföljeslagare med 100 uppdrag, hemliga språk, kreativa lekar och plats för alla de där oförglömliga stunderna.
Det här är boken som gör sommaren minnesvärd – på riktigt, och utan att en enda laddkabel behövs.


🎁 Perfekt som present till:

Barn mellan ca 6–13 år som vill ha kul, tänka själva och upptäcka nya saker.

Barnbarnet som “har allt” – utom en sommar fylld av minnen.

Barn som behöver en skärm-paus och vill känna sig som huvudperson i sitt eget äventyr.


Sommaren flyger förbi. Men den här boken hjälper barn att fånga den – och minnas för alltid.
📘 ”Mitt sommarlov” finns att beställa nu:

Klicka här och provläs boken.
(Länken leder till vår egen bokhandel där du alltid får det bästa erbjudandet).


Med risk för att låta som någon slags obskyr framgångskonsult eller sektledare så måste jag ändå säga att ingenting är viktigare än att du bestämmer dig för att lyckas. Att jobba hårt och fokuserat är en viktig nyckel till framgång på Internet (också). Om du bara kan ringa in en grupp människor som aktivt söker efter det du har att erbjuda, som själva använder Internet och som du har möjlighet att nå på olika sätt - då har du alla förutsättningar för att lyckas.

Alltså:

1. Ringa in en grupp människor som aktivt söker det du kan erbjuda.
2. De använder Internet.
3. Du kan nå dem på olika sätt.

Resultat: En perfekt grund för en affärsmodell

När du har de här tre sakerna klara för dig är det bara att trycka ner gaspedalen mjukt men bestämt och skapa en hemsida för de fantastiska människorna som ska bli dina besökare och så småningom dina kunder.


Duger jag? Så bygger du självkänsla i en värd som tjänar på din osäkerhet

I en värld där vi ständigt jämför oss med perfekta flöden och ouppnåeliga ideal är det lätt att känna sig otillräcklig. Duger jag? hjälper dig att bryta jämförelsefällan, bygga en självkänsla som inte vacklar och hitta ditt eget värde – bortom sociala medier och yttre krav. Det är dags att sluta fråga om du räcker till och istället inse hur mycket du har att ge, precis som du är.❤️

🌿Den här boken är för dig som:
  • Någonsin har känt att du inte räcker till.
  • Har fastnat i jämförelsefällan och vill ta tillbaka kontrollen.
  • Vill bygga en självkänsla som inte påverkas av yttre ideal.


Klicka här och provläs boken.
(Länken leder till förlagets egen bokhandel där du alltid får det bästa erbjudandet).

Var har du hamnat? Läs allt om företaget bakom den här sidan här

Glöm inte att ha det roligt också ...😊

Andra läser om...

Dela det här:
Dela den här sidan på Facebook
Artikeln är skyddad med Google authorship

Våra mest sålda böcker

Våra mest lästa artiklar

Bokförlaget Redaktionen   Frejgatan 46   113 26 Stockholm   Tel. 08-30 43 40
stefan@redaktionen.se